Nasza filozofia

PRIMAVERA LIFE

– energetyczna strefa zapachu, światła i radości

poprzez naturalnie leczniczą moc drogocennych olejków roślinnych wzmacniamy najwyższą jakość życia w równowadze z naturą i ludzkością

Nasza misja

“Naszym życiowym celem jako założycieli firmy PRIMAVERA, jest odpowiedzialny rozwój, zrównoważona produkcja oraz etyczne kultywowanie nieskazitelnej jakości naszych naturalnych produktów, które łączą nas z naturą.

Wszystkie nasze decyzje oparte są na przekonaniu, że czysta natura jest źródłem równowagi i harmonii. Dlatego PRIMAVERA traktuje zasoby naszej ziemi z wielką troską i szacunkiem.”

Ute Leube & Kurt Ludwig Nübling

Założyciele firmy PRIMAVERA

nasze
zasady
  1. Wszystkie nasze decyzje opierają się na świadomej i pełnej szacunku komunikacji ze środowiskiem, przyrodą i człowiekiem.
  2. Zaspokajanie potrzeb naszych klientów jest dla nas największą motywacją. Podchodzimy do nich z wdzięcznością i serdecznością, a oni cenią sobie nasze kompetentne doradztwo.
  3. Dzięki wytwarzanym w przemyślany sposób produktom, chcemy przyczynić się do powiększania sumy radości w życiu naszych klientów. Nasze produkty są zaprojektowane tak, aby inspirować do prowadzenia zdrowego trybu życia.
  4. Zobowiązujemy się do sprzedaży wyłącznie produktów najwyższej jakości i czystości. Ciągłe inicjowanie i aktywne rozwijanie projektów ekologicznych upraw oraz sprawiedliwego handlu od początku było bliskie naszym sercom.
  5. Zobowiązujemy się do dzielenia się naszą dobrze ugruntowaną i żywą wiedzą ze sobą i wszystkimi partnerami biznesowymi.
  6. PRIMAVERA istnieje dzięki pasji swoich pracowników, których wspiera poprzez wyjątkowe środowisko pracy.
  7. Nasze wewnętrzne i zewnętrzne partnerstwa oparte są na przejrzystych i uczciwych umowach biznesowych.
  8. Jako zespół patrzący dalekowzrocznie, staramy się sprostać rosnącym wyzwaniom z odwagą i podejściem zorientowanym na rozwiązywanie problemów.
  9. Nieustannie dążymy do tego, aby wzajemne zaufanie i szacunek stały się podstawowymi środkami do realizacji filozoficznych założeń i celów biznesowych naszej firmy.
Przewiń do góry